Veelgestelde vragen

Tip voor lekker brood

DeSeMbrood verandert bij het bewaren van structuur. Het kruim wordt steviger. Hou je hier niet van, dan raad ik je aan om het brood op de snedekant, gedurende 7 minuten in een oven op 200°C te plaatsen. Het resultaat is een krokante korst en een zachter kruim.

Kan ik zelf een verkooppunt kiezen die niet op de lijst staat?

Neen, DeSeM kiest zelf haar verkooppunten op basis van een strenge selectie. U kan natuurlijk steeds een verkooppunt-suggestie doen via reseller@lekkerdesem.be

Wat als ik mijn brood vergeet af te halen?

Het brood blijft tot en met de eerstvolgende openingsdag beschikbaar in het afhaalpunt.

Kan ik verschillende broden per week bestellen?

Voorlopig niet, het abonnementsbrood en het proefbrood zijn voorlopig hetzelfde brood.

Waarom moet ik vooraf betalen?

DeSeM is een kleinschalige ambachtelijke bakkerij die enkel met verse lokale producten werkt. Abonnementen en voorafbetaling gaan op die manier verspilling tegen.

Kan ik DeSeM het ganse jaar bestellen?

Nee, ook bakker Arne is soms aan wat rust toe, controleer zeker onze kalender op de Home pagina van deze website.

Hoe weet ik wanneer mijn abonnement afloopt?

U krijgt 1 week voor het aflopen van uw abonnement een mail.

Kan ik van afhaalpunt veranderen?

Dat kan indien u ons dit twee weken op voorhand per mail aanvraagt.

Wat als mijn afhaalpunt in verlof gaat?

De duur van uw abonnement schuift op gelijk aan de duur van het verlof van uw afhaalpunt.

Wat als ikzelf in verlof ga?

Als u mij minstens 2 weken vooraf verwittigt, schuift de duur van uw abonnement op gelijk aan de duur van uw verlof.